1. Általános hibabejelentés
- közterületen sürgős és azonnali beavatkozást igénylő meghibásodást (pld. vízcsőtörést, burkolat beszakadást, aknafedél törést vagy hiányt, stb.) tapasztal, vagy vízfolyással, mérőkkel kapcsolatos hibát szeretne bejelenteni,
- szennyvízelvezetés esetében, ha az ingatlanon keletkezett szennyvíz dugulás miatt nem távozik el az ingatlanról és az ellenőrző aknában szintemelkedést észlelnek, illetve az aknát követő utca felőli csatornaszakasz meghibásodott.
HIBABEJELENTÉS (0-24)
Telefonon:
06 80 201 232 (ingyenes)
06 30 827 4849
94/500 245
E-mailben:
- vízszolgáltatás: diszpecser@vasiviz.hu
- szennyvíz-szolgáltatás: csatornaszolgaltatas@vasiviz.hu
Kérjük, bejelentésében adja meg telefonszámát, valamint a hiba pontos helyét is!
2. Házi, illetve csatlakozó ivóvízhálózaton történő meghibásodás:
Kérjük, hogy a házi, illetve csatlakozó ivóvízhálózaton tapasztalt meghibásodást, vízelfolyást haladéktalanul jelentse be ügyfélszolgálatunkon, az aktuális mérőállással együtt. A hiba kijavításáról azonnal gondoskodjon.
Amennyiben a felhasználási helyen csatornahasználat is van, a Felhasználó az átlagfogyasztása feletti csatornadíj jóváírását kérheti, amennyiben az elfolyt víz a környezetben elszivárgott, és nem a szennyvízhálózatba került.
A jóváírás feltételei:
A felhasználónak a hiba keletkezési helyét ellenőrizhető módon be kell mutatnia, valamint a javítást számlával kell igazolnia. A belső hálózat meghibásodásából származó elfolyt víz költsége a Felhasználót terheli.
A jóváírás igénylésének módjai:
-személyesen
-telefonon
-írásban (postai úton, vagy e-mailen)
3. Házi, illetve csatlakozó szennyvízhálózaton történő meghibásodás:
Amennyiben a tisztító akna utáni házi szennyvízhálózaton van a meghibásodás (dugulás) keressen fel egy dugulás elhárítással foglalkozó céget vagy vállalkozót.